BBQ kent succes

Koen de FASBA man

Deze diashow vereist JavaScript.

De afsluitende BBQ kende een groot succes. Ruim 340 deelnemers genoten van een verzorgde BBQ op het domein Marotte in Carpentras (Serre). Dit is het laatste live verslag voor deze editie. In de loop van volgende week komen de resultaten op de site. Bedankt om massaal onze site te raadplegen.

opgeruimd staat netjes, tot volgend jaar

veel (vrouwelijke) belangstelling voor een gevallen deelnemer

den Ben, een jaar, 44 kg lichter en drie Ventoux beklimmingen later

2 Reacties

  1. Proficiat met jullie inzet en het verkregen resultaat!
    Ik heb de top 4X bereikt, en al reikt de Ventoux niet tot het heelal, ik kan jullie verzekeren dat ik menige sterren heb kunnen tellen!!!
    De 4de was er zeker teveel aan voor mij, maar mijn overleden vriend Willy, overleden aan kanker, in de week van mijn vertrek, heeft mij de kracht gegeven om alles uit mijn lijf te halen wat er nog inzat! Wat mij betreft draag ik deze editie dan ook graag op aan Willy! En zo zal iedereen dan ook weer zijn doel gehad hebben! Dikke proficiat aan IEDEREEN, no mather how many climbs!!!; de fietsers, de lopers, de wandelaars, de keuvelaars!!! Bedankt voor jullie solidariteit…
    Bedankt voor alles, bedankt IEDEREEN!!!

  2. Die vrouwelijke belangstelling….. het zijn de verpleegsters van het Wit-Gele kruis die de onfortuinlijke deelnemer de eerste zorgen toedienden. Dikke proficiat voor hun inzet!

Geef een reactie

