Onze gedachten gaan naar Marijke Overbeeke

Onze zusterorganisatie Alped’HuZes meldt ons in grote droefheid het overlijden van Marijke Overbeeke, vrouw van Klaas Veenbaas. Toen we twee jaar terug voor het eerst Ven2-4Cancer reden, was Klaas Veenbaas een van de deelnemers. Die dag kreeg Marijke haar eerste chemo. Wat in eerste instantie een goed verloop leek te kennen, blijkt nu dat Marijke twee jaar lang heel hard heeft moeten strijden, maar verleden week toch de strijd heeft moeten staken. Nu vrijdag tijdens onze derde editie wordt er afscheid genomen van Marijke. We vragen aan alle deelnemers om even aan deze moedige vrouw te denken tijdens hun beklimming. Klaas zou erg op prijs stellen indien jullie een bericht willen achterlaten op hun site. We wensen Klaas, familie en vrienden heel veel sterkte toe.

http://marijkeoverbeeke.klaasveenbaas.nl/

Eén reactie

  1. Lieve familie van Marijke,
    Vandaag zal mijn baas de Ventoux beklimmen in het kader van Ven2-4cancer. Op die site vond ik het droevige bericht …
    Ik wens jullie van harte te condoleren en hoop dat de mooie herinneringen aan Marijke jullie zullen sterken in de moeilijke dagen. Ik voel mij erg aangesproken, gezien ik begin 2007 zelf getroffen werd door borstkanker. Ondanks alles probeer ik de toekomst positief tegemoet te zien …
    Innig medeleven !
    Marina Heymans, Weidelaan 8 – 3080 Tervuren (België)

Geef een reactie

