BBQ op 17 september

Net zoals verleden jaar organiseren we de dag na de sportieve prestaties op de Ventoux voor alle deelnemers en hun familie en vrienden een BBQ op het domein Marotte. En net als verleden jaar nemen onze vrienden van FASBA deze taak in handen.

Voor de praktische regeling van de BBQ en de inschrijvingen, ontvangen alle individuele deelnemers, en ook de teamcaptains, binnenkort een mail waarin een login en paswoord vermeld staat. Daarin ook de vraag voor hoeveel personen (ook voor de familieleden, vrienden en supporters) je wenst in te schrijven. Uiterste inschrijvingsdatum is 31 augustus.

Hou dus jullie mailbox in het oog, het wordt ongetwijfeld een mooi slot van de derde editie Ven2-4Cancer.

Eén reactie

  1. Graag meld ik me aan voor de bbq. In een verwoede mailbox opruimwoede heb ik klaarblijkelijk jullie mail verwijderd.
    Hopelijk kan ik me ook op deze wijze aanmelden. Of anders ter plekke in de week voorafgaand aan Ven2-4Cancer, D-DAY.

    Groet
    Mariette

Geef een reactie

