Einde inschrijvingen en bestellen kledij

Wil je graag mee de Mont Ventoux op voor het goede doel? Dan kan je nog tot eind juni inschrijven voor de derde editie van Ventoux for Cancer; daarna sluiten we de deelnemerslijst onherroepelijk af.
Dus wacht niet meer en schrijf NU in!
Heb je nog geen gepersonaliseerde kledij besteld, dan kan dat nog tot maandag 27 juni. Het bestelformulier vind je op de site. Verstuur het zo snel mogelijk naar : Ven24CancerKledij@gmail.com
Bedankt voor jullie medewerking

2 Reacties

  1. Ik hoop op 26 juni te kunnen bestellen, wanneer ik de passessie in het politiebureau van Dordrecht heb beleefd. Nu is het voor mij lastig kiezen tussen X en XS. Hopelijk houden jullie ook de 26e nog aan om kledingbestelling te ontvangen.

    Geen enkel probleem, we wachten tot en met de maandag

  2. beste medefietsers en organisatie,
    aangezien voor veel deelnemers Oudenaarde een heel eind rijden is om kleding op te gaan halen, bied ik hierbij mijn diensten aan om de kleding mee te nemen uit Oudenaarde naar Breda. Voorwaarde is wel dat de extra bestelde kleding al is afgerekend. Mocht Breda ook nog ver weg zijn, zou ik eventueel in goed overleg ook de kleding mee kunnen nemen naar Malaucene. Mensen, reacties graag rechtstreeks naar mij via sjors@2ride.nl

Geef een reactie

