Eindelijk… datum bekend voor editie drie

4 Reacties

  1. Mooi!!! Hij staat met een vette viltstift geblokkeerd in mijn agenda. We gaan er weer net zo’n mooie dag van maken als in 2010.

    groet, Tony

  2. SUPER!! We hopen met een nog groter team als in 2010 weer mee te doen onder de teamnaam Ven2Cops. zie ook http://www.ven2cops.nl
    ik wens jullie weer veel sterkte en succes met alle voorbereidingen. Opgeven is GEEN optie!!!!

  3. Houd mij maar op de hoogte. Heb de datum al genoteerd, en mijn vakantieplannen er op afgestemd.
    groet,
    Sjors
    Breda

  4. Na afgelopen 2 jaar Alpe D’huzes gereden te hebben met team http://www.alpedu6.nl Zal ik met nog een teamlid dit jaar de Ventoux bestrijden!

    Ferry

Geef een reactie

