Medisch team

De ervaring van 2009 leerde ons hoe belangrijk het is om een goed medisch team ter plaatse te hebben.

Daarom werd er reeds contact opgenomen met Dr Mertens die op 10/9/10 ter onze beschikking staat.

Verder zal Marianne Stam het medisch team coördineren. Marianne was erbij op 9/9/9 en heeft ervaring met dit soort events.

Daarom zou ik aan iedereen die medisch geschoolde personen meeheeft naar Frankrijk willen vragen om contact op te nemen met Marianne.

Mail naar : mariannestam@live.nl

Dan kan Marianne het medsich team in kaart brengen, praktische afspraken maken en kijken wie welk materiaal kan meebrengen.

Alvast bedankt voor jullie reacties.”

2 Reacties

  1. Dag Marianne,
    Als supporter ga ik mee met het team “De kuitenbijters wgk Tessenderlo”. Beroepshalve ben ik verpleegkundige, maar ik had wel graag bij deze groep de ondersteuning gegeven die ze nodig hebben en …op de top staan als ze allen arriveren!!! Maar misschien kan ik je wel helpen als dit te combineren valt met het vorige?
    Wel hebben we een extra verpleegkundige die meegaat om de taak als verpleegkundige op haar te nemen.
    Wachtend op een antwoord, nog vele groetjes,

    Paula

  2. Hallo Paula,

    Bedankt voor je reactie en je aanbod om eventueel ons medisch team te assisteren.
    Gezien het feit dat je je eigen groep begeleid wil ik je mededelen dat dit niet te combineren valt.
    Je hebt het in je mail ook over een extra verpleegkundige. Is haar taak verpleegkundige ten aanzien van jullie ploeg of wil je ze aanmelden voor het algemene medisch team.
    wanneer dit laatste het geval is zou ik je vriendelijk willen vragen om haar contact met mij op te laten nemen.
    Mijn E-Mail adres heb je bij deze.

    Groetjes en ik hoop met je kennis te maken in September.

    Marianne.

Geef een reactie

