Beste ven2-4cancer leden,

Graag nodigen wij jullie uit op onze tweede oefenrit in voorbereiding op de grote dag!

Die zal plaats vinden op zaterdag 5 juni 2010 aan het Sportagon te Tessenderlo. De rit gaat van start om 13u30 .

 Het wordt een groepstraining,  dit wil zeggen dat het tempo wordt bepaald door te traagste van de groep!  Er zullen 2 ritten uitgestippeld worden:  één van +-50 km en één van +-80 km.  Graag jullie inschrijvingen zo snel mogelijk richten aan:   serge.goelen@pandora.be

Info rit

De rit van 50km gaat voor een deel over het  parcours van de 80 km.

Praktisch:

 Het sportagon bevindt zich op de Sportlaan(zonder nummer) te 3980 Tessenderlo.  Voor wie via de E 313 komt:  je neemt afrit 25,  dit is Leopoldsburg,  Ham,  Tessenderlo(NIET 25a),  volgt dan richting Tessenderlo,  hierbij passeer je de kerk van Genendijk.  Volg de wegwijzer Centrum die je links de Neerstraat doet indraaien.  De Sportlaan is een zijstraat rechts van deze Neerstraat.

In het Sportagon dat helemaal links ligt,  achter de sporthal de Voordijcker,  kan men zich omkleden en na afloop ook douchen.  Voor wie het fietsen nog niet genoeg was:  je kan er ook squashen,  bowlen,  poolen etc én een kleinigheid eten(zelf te betalen)

 Sportieve groeten en hopelijk tot dan!

2 Reacties

  1. Iemand vertrekkende vanuit Deinze of omgeving? Of moet iemand over Deinze rijden op E17? Ik had graag de groepstraining meegefietst, maar ik rijd niet met de auto…

  2. Dag Steve,

    Als ik ga kan ik je wel meenemen ( ik woon in Ename).
    Maar ik ben nog iet zeker dat ik kan gaan.
    Er zijn nog 2 groepstrainingen voorzien, meer info binnenkort op de site.
    Groeten,

    Didier

Geef een reactie

